czwartek, 29 października 2015

Liebster Blog Award #3

                                            


Za nominację dziękuję Tiggerss :)

1. Jakie jest Twoje ulubione zwierzę?
Chyba nie mam ulubionego, ale jeśli musiałabym wskazać to kot. Może dlatego, że mam w domu 3 koty?  A to jeden z rozrabiaków - Filemon <3



2. Jaką książkę teraz czytasz? 
Nigdy nie gasną Alexandry Bracken. 

3. Skąd się wziął pomysł na taką nazwę Twojego bloga? 
Z książki Lawendowy pokój Niny George. Główny bohater prowadził tam księgarnię, a przychodzili do niego ludzie z różnymi "dolegliwościami" - samotnością, zdradą, zagubieniem.. Zawsze potrafił znaleźć książkę odpowiednią dla każdego czytelnika, stąd jego księgarnia została nazwana apteką, a mnie bardzo spodobała się nazwa Apteka Literacka. 

4. Jaki jest Twój ulubiony paring książkowy? 
Wybrać jedną parę spośród tak wielu.. Mia i Adam z Zostań jeśli kochasz. Chyba. 



5. Kto jest Twoim ulubionym aktorem?
Hm.. Ciężko mi się w tym temacie wypowiedzieć, bo kurczę naprawdę nie mam ulubionego. Johnny Depp jest według mnie mistrzem w swoim fachu i uwielbiam z nim oglądać filmy, Stephen Amell jest również fenomenalny i do tego nieziemsko przystojny i gra mojego ukochanego Oliviera Queena, więc.. na chwilę obecną chyba Stephen Amell. 



6. Na czy ostatnio byłaś w kinie?
Na Minionkach :) 

7. Byłaś kiedyś harcerką?
Niestety nie.  W mojej miejscowości nawet nie było słychać o harcerstwie, a bardzo żałuję, bo według mnie harcerstwo to coś, co zostawia po sobie nie tylko piękne wspomnienia ale i wspaniałe przygody i umiejętności. 

8. Do jakiej klasy chodzisz? 
Szkołę mam już za sobą, obecnie jestem na drugim roku studiów o kierunku finanse przedsiębiorstw. :) 

9. Czytasz książki z biblioteki?
Tak! Nie wiem co bym zrobiła, gdyby zabrakło bibliotek. Obecnie jestem zapisana chyba do.. pięciu! :D

10. Czytałaś Dary Anioła?
Nie, i póki co nie mam zamiaru. 

11. Jakie seriale oglądasz?
Obecnie oglądam Arrowa <3, The Big Bang Theory  i Pretty Little Liars. No i czasem O mnie się nie martw  i Rodzinkę.pl.  A tu więcej o serialach, które oglądam bądź oglądałam :)


Moje pytania:
1. Gdybyś mógł/mogła przenieść się do jakiejś książki, jaka byłaby to książka? 
2. Jaki smak kojarzy Ci się z latem? 
3. Czy czytasz książki polskich autorów? Uważasz, że warto ich promować?
4. Masz autografy jakichś pisarzy? Jeśli tak, to jakich?
5. Czy wiążesz swoją przyszłość z literaturą?
6. Czy warto dążyć do spełniania marzeń, czy to tylko pierwszy krok do rozczarowań? 
7.Czy kiedykolwiek czytałeś/czytałaś komiksy?
8. Na jakiego autora byłeś/byłaś zła, bo napisał tak dobrą książkę, że przez kilka dni nie byłeś/byłaś w stanie myśleć o niczym innym?
9. Co jest Twoim hobby?
10. Czy kiedykolwiek pisałeś/pisałaś z kimś listy? 
11. Jest jakiś sposób, w jaki zbierasz wspomnienia? (pamiętnik, zdjęcia)

A nominuję;


i wszystkich, którzy zechcą odpowiedzieć na moje pytania czy to u siebie na blogu, czy tutaj w komentarzach. Chętnie poznam Wasze odpowiedzi :)

Ściskam wszystkich moli książkowych!

11 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację <3
    pozdrawiam,
    modnaksiazka.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię u siebie do Liebster Blog Award!
      http://modnaksiazka.blogspot.com/2015/10/liebster-blog-award-1.html

      Usuń
  2. Dziękuję za nominację :)
    też lubię koty, chociaż nigdy nie nie miałam :( może w przyszłości :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję serdecznie! Pytania cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  4. 5 bibliotek? Ja tylko do jednej, ale ona ma 3 oddziały :D Ale pewnie, jak zamieszkam w Wawie to będzie to samo :D
    3 koty? U mnie jeden broi za trzy :D
    Dziękuję za nominację, na pewno odpowiem w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jak fajnie, długo już nie odpowiadałem na LBA ^^ Odpowiadam w komentarzu, bo u siebie mam ich już zdecydowanie za dużo...
    1. Najpierw byłby to "Harry Potter", gdzie ukończyłbym Hogwart z wyróżnieniem, potem do "Miecza Prawdy", gdzie mógłbym moje nowe umiejętności wykorzystać w praktyce ^^
    2. Truskawek! I brzoskwini trochę, ale bardziej truskawek.
    3. Jedynie lektury, które mi się nie podobały oraz zabierałem się za Sapkowskiego... Ale myślę, że warto promować polskich autorów, bo może dzięki temu zajdę jakiegoś Polaka, którego książka mi się spodoba w końcu...
    4. Mam autograf autora książki o naszym mieście, bo to dyrektor mojego gimnazjum, ale takie coś się chyba nie liczy xD
    5. Oczywiście, myślę, że literatura będzie obecna w mojej przyszłości. Na pewno będę ją czytał i mam też szerokie plany, jeśli chodzi o tworzenie literatury ^^
    6. Oczywiście, że warto, a wręcz trzeba! Koniecznie! Ja dążę i jestem najszczęśliwszym człowiekiem na świecie!
    7. Chyba tylko takie na stronie komixxy.pl :D
    8. No ja często tak mam, że jak już czytam, to pochłania mnie to do reszty, ale nie jestem na nikogo zły z tego powodu. Uważam, że to przyjemne uczucie :D
    9. Ojej, tego jest dużo... Oglądanie filmów, książki fantasy (pisanie i czytanie), moda, simsy, gotowanie, architektura i muzyka.
    10. Własnie zaczynam. W listopadzie wysyłam pierwszy list :D
    11. Zbieram wspomnienia w swojej głowie, nie używam do tego jakiś "nośników pamięci" :D
    Pozdrawiam!
    indywidualnyobserwator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostań, jeśli kochasz... ten paring znam tylko z filmu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie urocze kociątko! ♥
    Naprawdę .. Aż 5 bibliotek? :o Ja jestem zapisana na dwóch, ale wypożyczam tylko z jednej, bo pani bibliotekarka jest bardzo miła :D
    Pozdrawiam, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Stephen Amell jest super! <3 Też się w nim zakochałam przez Arrowa... Jednak nie kocham go tak mocno jak moja przyjaciółka. XD
    Pięć bibliotek to faktycznie dużo, ale rozważam, czy u siebie nie zrobić tego samego, bo ta jedna biblioteka naprawdę nie wystarcza. :P
    Dzięki za nominację! ^_^ Bardzo mi miło, ale pozwolisz, że nie odpowiem? ^_^ Nie jestem fanką LBA (ale TAGi uwielbiam! ^_^)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe odpowiedzi :) Ja też uwielbiam biblioteki i oglądam te same seriale :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania - dziękuję!
Postaram się odpowiadać na Wasze komentarze i odwiedzać Wasze blogi :)