sobota, 2 stycznia 2016

Czytam Polskich Autorów: Remigiusz Mróz + organizacja

Mamy styczeń, a więc nadszedł czas na pierwszego autora w ramach wyzwania. Ale najpierw sprawy organizacyjne, a potem przedstawię Wam autora, któremu poświęcimy styczeń :)

Do wyzwania na chwilę obecną zgłosiły się: 


Zasady: 
  • Czytamy jedną książkę danego autora - no chyba, że macie ochotę na więcej, wtedy nie widzę nic na przeszkodzie :)
  • Napiszcie recenzję/opinię/kilka zdań na temat tej książki i opublikujcie ją na swoim blogu, zaznaczając, że książka jest przeczytana w ramach wyzwania organizowanego przeze mnie: Czytam Polskich Autorów.
  • Wklejcie link do recenzji w komentarzu pod tym postem
  • Na końcu swojej recenzji odpowiedzcie na pytanie:
    Czy sięgnę po inne pozycje tego autora? tak/nie/jakakolwiek odpowiedź 

Jeśli ktoś jeszcze ma ochotę dołączyć do wyzwania - śmiało piszcie, tutaj lub w poście organizacyjnym.  Dołączyć można na początku każdego miesiąca, jednak nie później niż w październiku,  a na najwytrwalszych, najbardziej się udzielających pod koniec roku będą czekać nagrody! :)


Czas przedstawić Wam autora, którego wybrałam na styczeń. Pozostając w tematyce zimowej, nazwisko idealnie wpasowuje się w porę roku, bo naszym styczniowym autorem jest...

Remigiusz Mróz


Sama czytałam już jedną pozycję tego autora, i na podstawie tej lektury z czystym sumieniem mogę Wam go polecić. 

Możecie wybrać spośród książek: 
odnośniki do opisów na Lubimy Czytać
Czekam z niecierpliwością na Wasze opinie!

I jeszcze raz zwracam się z prośbą: na końcu recenzji proszę o napisanie czy lektura książki skłoniła Was do sięgnięcia po inne pozycje autora. 

A może ktoś z Was, zarówno biorących udział w wyzwaniu jak i czytelników mojego bloga czytał już coś Remigiusza Mroza? Jeśli tak, to podzielcie się wrażeniami w komentarzu!




21 komentarzy:

  1. Nie czytałam jeszcze żadnej książki Mroza, ale "Kasacja" i "Zaginięcie" czekają na półce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc dobra okazja, by po nie sięgnąć! Czekam na Twoją recenzję, a może obydwu książek? :)

      Usuń
    2. Jeśli czasu starczy (a pewnie tak będzie, bo 2 tygodnie ferii dają 10 razy więcej czasu ;)), to przeczytam obie. Po relacji siostry wiem, że chce się od razu sięgnąć po kolejną część.

      Usuń
    3. Ja też zamierzam przeczytać "Kasację" w ramach tego wyzwania, więc porównamy wrażenia :)

      Usuń
  2. Dołączam się do wyzwania :)
    ksiazkoholizm--postepujacy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jeszcze, ale już od dawna jest na moim celowniku :D

    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się do wyzwania! :)
    http://ksiegoteka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurka wodna, nie mam pojęcia czy mi się uda z Mrozem :|

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam jeszcze nic Mroza ale oczywiście przeczytam:) Już nawet doszła do mnie ekspozycja, która już leży przeszło miesiąc na półeczce to będzie teraz szansa na przeczytanie :)
    Zapraszam do siebie bo na blogu już jest najświeższa recenzja ! :) :
    https://bukowakrainawordpresscom.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę, bo po jakąś książkę Mroza miałam sięgnąć już od dłuższego czasu! Waham się pomiędzy Kasacją, a Wieżą milczenia, zobaczymy jak to wyjdzie, ale już nie mogę się doczekać:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Mroza :D Przeczytałam "Kasację", "Zaginięcie" i "Ekspozycję". Teraz czekam na "Przewieszenie"

    OdpowiedzUsuń
  9. "Kasacja" przeczytana, recenzja napisana ;)
    http://ksiazkoholizm--postepujacy.blogspot.com/2016/01/003-kasacja-remigiusz-mroz.html

    OdpowiedzUsuń
  10. no to trzeba się chyba jednak wybrać do biblioteki :D Albo skombinować e-booka Kasacji :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasacja pochłonięta:)
    http://ich-perspektywy.blogspot.com/2016/01/trzeba-skonkretyzowac-wroga-dzieki-temu.html

    OdpowiedzUsuń
  12. "Zaginięcie" przeczytane ;)
    http://ksiazkoholizm--postepujacy.blogspot.com/2016/01/008-zaginiecie-remigiusz-mroz.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Recenzja "Ekspozycji" :)

    http://zaczytana-w-fantastyce.blogspot.com/2016/01/trylogia-z-komisarzem-forstem-1.html

    OdpowiedzUsuń
  14. "Ekspozycja " zaliczona !
    https://bukowakrainawordpresscom.wordpress.com/2016/01/29/czytam-polskich-autorow-remigiusz-mroz-ekspozycja/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania - dziękuję!
Postaram się odpowiadać na Wasze komentarze i odwiedzać Wasze blogi :)