czwartek, 1 stycznia 2015

Autograf Thomasa Morgensterna


Chociaż nie ma to w ogóle związku z tematyką książek, muszę się pochwalić, bo skoki narciarskie to moja druga miłość.

Jakiś czas temu pisałam prośbę o autograf do Thomasa Morgensterna, mojego ulubionego skoczka austriackiego. Ogromnie żałuję, że zakończył już karierę, ale dla mnie zawsze będzie skoczkiem narciarskim, a ponadto przemiłym człowiekiem dla którego najważniejsza jest gra fair. Ogromną radość sprawiło mi wczoraj gdy listonosz zapukał do drzwi z listem z Austrii. Dostałam piękny autograf, na dodatek z imienną dedykacją!
Pisałam do Morgiego list na początku grudnia i taka miła niespodzianka - nie dość, że szybko to jeszcze z dedykacją.
Adres na który pisałam aby otrzymać kartkę znajduje się na oficjalnej stronie skoczka.
Załączyłam kopertę zwrotną wraz z kuponem IRC.

Thomas Morgenstern
Eichenweg 15
9851 Lieserbrücke 
Austria 

A dzisiaj śledzimy rywalizację skoczków w Garmisch-Partenkirchen :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania - dziękuję!
Postaram się odpowiadać na Wasze komentarze i odwiedzać Wasze blogi :)