piątek, 24 listopada 2017

Konkurs! Wygraj książkę Agnieszki Olejnik

Kochani!

Niedługo trzecie urodziny bloga, zatem postanowiłam przygotować dla Was coś w podziękowaniu za to, że jesteście. Myślałam nad konkursem, ale nie mogłam się zdecydować na jeden konkretny, więc wymyśliłam, że będą dwa. Jeden startuje dzisiaj i trwa do 21 grudnia - czyli dokładnie do dnia, w którym powstał mój blog. A drugi zacznie się właśnie 21 grudnia. Cichutko liczę na to, że zbiegnie się to z 50000 wyświetleń bloga :)



W tym konkursie do wygrania będzie książka Agnieszki Olejnik - mojej ulubionej polskiej autorki. Żeby było ciekawiej, nie będzie to konkretna książka, ale jedna do wyboru spośród pozycji wymienionych niżej.
            

        


  1. Zabłądziłam - recenzja
  2. Nieobecna - recenzja
  3. Cuda i cudeńka - jeszcze nie czytałam, ale łapcie link do lubimy czytać 
  4. Ławeczka pod bzem - recenzja
  5. Szczęście na wagę - recenzja
  6. Dziewczyna z porcelany - recenzja 


Regulamin:
1. Organizatorką konkursu jest właścicielka bloga. 
2. Sponsorem nagrody jest właścicielka bloga.
3. W konkursie może wziąć udział każda osoba posiadająca adres korespondencyjny na terenie Polski.
4. Konkurs trwa od 24 listopada 2017 roku do 21 grudnia 2017 roku.
5. Wyniki konkursu zostaną opublikowane w terminie do 7 dni od dnia zakończenia konkursu.
6. Osoba, która wygra ma czas 3 dni, by napisać do mnie maila z danymi do wysyłki. 
7. Wygrać można jedną książkę - w komentarzu należy podać którą chcesz wygrać.
8. Konkurs zostanie rozstrzygnięty pod warunkiem, że zgłosi się przynajmniej 10 osób.
9. Jeśli nie będę mogła się zdecydować komu przyznać nagrodę, zostanie przeprowadzone losowanie.


Co zrobić, by wygrać?

1. Być publicznym obserwatorem bloga.
2. Można polubić fanpage na Facebooku.
3. Zgłosić się w komentarzu (według wzoru). 
4. Udostępnić banner na blogu. (ew. Facebooku lub innym miejscu - podać linki)
5. Wykonać zadanie konkursowe. 

Wzór zgłoszenia:
Zgłaszam się!
Obserwuję jako:
*Wybieram książkę: (można też podać później w mailu tytuł)
E-mail:
Banner (link)
Zadanie konkursowe: 

Zadanie konkursowe

Poleć mi krótko polskiego autora lub polską autorkę. 

Wybiorę osobę, która przekona mnie do sięgnięcia po danego autora/autorkę.
Nie ograniczam się do gatunków, może to być również autor, którego wiecie, że już znam. 
Możesz też podać książkę, którą najbardziej polecasz - ułatwi mi to trochę wybór :) 

14 komentarzy:

  1. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Ruda Recenzuje
    E-mail: rudarecenzuje@gmail.com
    Banner (link): https://plus.google.com/116995609488260886108/posts/QVN1qR4GBGw
    Zadanie konkursowe: Chciałabym polecić Ci książki Jolanty Kosowskiej. Bardzo cenię jej pióro, za sprawą zawartej w powieściach dojrzałości, refleksyjności, niebanalności. Jej utwory są zupełnie inne niż pozostałych polskich pisarzy. Czyta się niespiesznie, co nie znaczy, że podczas lektury brakuje refleksji. ręcz przeciwnie. Budzi wiele uczuć, zapada w pamięć, pozwala utożsamiać się z bohaterami, opowiada o rzeczach ważnych, a książki trudno zaliczyć do konkretnego gatunku dzięki sprytnemu połączeniu wielu elementów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Judyta Maciejczyk
    *Wybieram książkę: Intryguje mnie "Nieobecna"
    E-mail: ksiazkoholiczka019@gmail.com
    Banner: https://www.facebook.com/judyta.maciejczyk.7/posts/1497490697024842
    Zadanie konkursowe: Jeszcze jakieś parę miesięcy temu nie umiałabym ci polecić żadnej polskiej literatury, bo zwyczajnie jej nie czytałam, jakoś nie umiałam się do niej przekonać, natomiast niedawno wzięłam się za jej czytanie i na pewno mogę polecić "Po złej stronie lustra" K.C. Hiddenstorm. Idealna polska fantastyka, która wstrząsa czytelnikiem. A postać Kobiety w bieli wzbudza w czytelniku grozę i sprawia że ciarki przechodzą po plecach. Łatwy język, zrozumiała akcja która cały czas prze do przodu. Idealna na jesienne zimne wieczory. Może recenzja, którą napisałam jakiś czas temu zachęci cię do jej przeczytania: http://czytammwpociagu.blogspot.com/2017/08/po-zej-stronie-lustra-kc-hiddenstorm.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkim uczestnikom życzę powodzenia! :)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Marzena Jaroszek
    *Wybieram książkę: Cuda i cudeńka
    E-mail: marzenagr@interia.pl
    Banner:https://www.facebook.com/marzena.jaroszek.7/posts/1559152344162631
    Polecam „Jak Cię zabić, kochanie?” Alka Rogozińskiego
    Jest ona lepsza niż tydzień szalonego w Rio karnawału
    Ale też na wieczorną i listopadową zadumę bliska ideału.
    przy niej zapomniałam o świecie całym, o płynącym czasie
    i odstresowałam się niczym „najedzony zwierz na wypasie"
    Po przeczytaniu jej kilku stron zauważyłam ,że wigor mnie rozpiera
    Uśmiech z ust nie schodzi, a policzki są obolałe jak u boksera
    Jej strony lizały me rany, zarażały swym optymizmem
    Osuszały łzy gdy przykrość spotkała, walczyły z mym pesymizmem
    Przy niej szare komórki me nie nudziły się lecz gimnastykowały
    Gdy walczyłam z kolejnymi salwami śmiechu, które me usta fundowały
    Występują w niej nie tylko bohaterowie sympatię budzący
    Ale też i czarne charaktery wywołujące uczucia zenitu sięgające
    Zakończenie jej jest nieprzewidywalne i zaskakujące
    Do ostatniej kartki za nos czytelnika wyglądającego rozwiązania wodzące
    Nadaje się ona równie wspaniale jako towarzysz podróży,
    Wówczas żadna przydługa i samotna podróż nikogo nie znuży
    Z książką taką w ręce czy w plecaku każdy wypoczynek jest udany
    Milion razy lepszy niż migający komórki ekran szklany

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Kasia Ces
    Wybieram książkę: Ławeczka pod bzem
    E-mail: rentilka90[at]gmail.com
    Banner: https://plus.google.com/106855405332995249346/posts/EqqVn3hhMEu
    Zadanie konkursowe:
    Chciałabym Ci polecić książki Anety Jadowskiej, która zaprezentowała serie o Dorze Wilk, Witkacym i Nikicie. Jest ona polskim przedstawicielem mojego ulubionego gatunku jakim jest urban fantasy, w którym o pierwsze miejsce w moim sercu od lat zmagały się Kate Daniels i Mercedes Thompson (bohaterki książek Ilony Andrews i Patricii Briggs). Dziś do tego wyścigu mogę dodać Dorę i Nikitę. Ale od początku. Aneta Jadowska w swoich książkach wykorzystuje elementy fantastyki, wplatając je w znane nam miejsca, jak Toruń czy Warszawa, jednocześnie prezentując swoje ich wyobrażenie. Tworzy niesamowicie charyzmatycznych i silnych bohaterów, których poznajemy z każdym kolejnym tomem trochę lepiej (dlatego wskazane jest jednak czytanie w kolejności, zaczynając od Dory i Złodzieja dusz, bo Witkacy i Nikita są tu też obecni). W książkach nie brakuje śmiesznych momentów oraz wciągającej akcji. Z ręką na sercu mogę polecić tę autorkę każdemu, kto chce zacząć swoją przygodę z fantasy (nie zawiedziecie się), ale i starym wyjadaczom, którzy o książkach Jadowskiej jeszcze nie słyszeli (mogło tak się stać chyba tylko wtedy, gdyby żyli w jakiejś innej rzeczywistości).

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Just yśka
    *Wybieram książkę: (można też podać później w mailu tytuł)
    E-mail: justynamajcher@interia.pl
    Banner coraciemnosci.blogspot.com
    Zadanie konkursowe: A ja chciałabym polecić Ci Katarzynę Berenikę Miszczuk. Dlaczego? A no dlatego, że Autorka ma ogromne poczucie humoru, bohaterowie są prawdziwi, a świat kreowany (np w Serii Diabelsko-Anielskiej) jest taki inny i oryginalny od wszystkiego co można spotkać w literaturze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Klaudia Kozieł (albo Claudia Reads, nie wiem co Ci się wyświetla :o)
    Wybieram książkę: Szczęście na wagę
    E-mail: claudiaareads@gmail.com
    Banner: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=294367747720208&id=268605133629803
    Zadanie konkursowe:
    Bardzo ciężko było mi wybrać jednego polskiego autora, którego mogłabym Ci polecić, ponieważ ten rok zdecydowanie należał właśnie do polskich pisarzy, którym postanowiłam w końcu dać szansę :) Jednak taką wyjątkową autorką jest dla mnie Agnieszka Lingas_Łoniewska. Dlaczego akurat ona? Dlatego, że jest idealna na każdą sytuację. Autorka jest całkowicie uniwersalna, sprawdza się we wszystkich gatunkach, po które sięgnie. Moim pierwszym spotkaniem z nią była książka "Skazani na ból", która do głębi mną wstrząsnęła. Ta historia udowadnia, że nie tylko dorośli mają PRAWDZIWE problemy, ale młodzież także i że nigdy, pod żadnym pozorem nie powinniśmy ich lekceważyć, ponieważ mogą przeżywać coś o wiele gorszego, niż jesteśmy w stanie sobie wyobrazić. Później starałam się sięgać po jak najbardziej różnorodne pozycje autorki i z każdą kolejną utwierdzałam się w przekonaniu, że potrafi ona napisać wszystko. Jeśli potrzebujesz czegoś lekkiego, obyczajowego na jeden wieczór - sięgnij po "Szukaj mnie wśród lawendy", jeśli masz ochotę na dobry thriller psychologiczny - na półce czeka już "W szponach szaleństwa", a jeśli masz doła i chcesz się pośmiać, zapominając przy okazji o problemach - idealne będzie "Wszystko wina kota".
    Co więcej? Moim zdaniem obie panie Agnieszki piszą dość podobnie :) W zależności od sytuacji mrożą krew w żyłach, rozśmieszają do łez albo tak pochłaniają, że zapomina się o Bożym świecie.
    A jeszcze więcej? Książki Agnieszki Lingas-Łoniewskiej czyta mi się wspaniale również dlatego, że ich akcja rozgrywa się w moim mieście - Wrocławiu ;) Aż strach czasami jechać w niektóre jego części po takiej lekturze :D

    Pozdrawiam!
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Czytelnia Dominiki ( jestem tu na tyle długo, że występowałam jeszcze pod starą nazwą, a na ile mogę staram się ją kasować :D)
    *Wybieram książkę: "Ławeczka pod bzem"
    E-mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl
    Banner: http://czytelniadominiki.blogspot.com/p/koknursy.html
    Zadanie konkursowe: Chciałam polecić Ci Remigiusza Mroza, bo chyba nikt wcześniej tego nie zrobił, ale uznałam to za zbyt oczywiste i oklepane ;) Dlatego postawiłam na Martynę Senator, teraz jest o niej dość głośno, bo jej najnowsza książka "Z popiołów" miała niedawno premierę i wydało ją Wydawnictwo Czwarta Strona. Ja jednak poznałam ją dzięki "Zanim zgasną gwiazdy"- bardzo cieniutka, ale też niesamowicie wciągająca opowieść o chłopaku, który śni dziwny sen, a potem się okazuje że wiele rzeczy zaczyna się sprawdzać na jawie. Autorka stworzyła historię, która nie nuży, ani nie przytłacza. Poza tym bohaterowie nie są głupi i naiwni i nie podejmują co rusz głupich decyzji, no i humor! Może nie jakiś ogromny, ale mimo wszystko widać że autorka nie należy do sztywniar i ma dystans do świata.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Karolina Xyz.
    *Wybieram książkę: ''Dziewczyna z porcelany''.
    E-mail: 16carolajna16@wp.pl
    Banner (link): https://czytam-wszystko.blogspot.com/p/konkursy-na-blogach.html
    Zadanie konkursowe: Polecam książki Małgorzaty Fugiel-Kuźmińskiej i Michała Kuźmińskiego, a w szczególności cykl 'Anna Serafin, Sebastian Strzygoń'. Ten duet może nie jest bardzo znany, ale moim zdaniem warto się z nim zapoznać. To naprawdę ciekawe kryminały, z wartką akcją i interesującym klimatem. Każda z tych pozycji zabiera czytelnika do innego polskiego miasta, mamy tutaj do czynienia z różnymi zabójstwami i nic nie jest takie oczywiste jakby się mogło wydawać. Nie będę może zdradzać więcej, bo najlepiej samemu jest wyrobić sobie zdanie na temat tych książek. Mi czytało się je bardzo dobrze i nie żałuję, że sięgnęłam po twórczość tych autorów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Zaczytana
    *Wybieram książkę: (można też podać później w mailu tytuł)
    E-mail: naatttkaa@wp.pl
    Banner (link) https://plus.google.com/u/0/104401660355647203705/posts/a8zZCWaoB4r
    Zadanie konkursowe: Nie zaczytuję się w polskiej literaturze. Ten świat dopiero się przede mną otwiera, chociaż naturalnie zdarza mi się częściej trafiać na literaturę zagraniczną. Lecz mam swoją faworytkę i autorką, którą chciałabym polecić jest Małgorzata Warda. Czytałam jej powieść, w której jestem totalnie zakochana. "5 sekund do IO" sprawiło, że nie mogłam oderwać się od czytania. Nie chciałam opuszczać świata przedstawionego przez autorkę. Jaka była moja radość, gdy usłyszałam o wydaniu 2 tomu. Jestem w trakcie jego czytania i ufam pani Małgorzacie, że się nie zawiodę, a książka mnie wciągnie tak samo jak poprzednia część!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Judyta Szostak
    *Wybieram książkę: Ławeczka pod bzem
    E-mail: judyta17@op.pl
    Banner : https://www.facebook.com/judyta.szostak/posts/1839506212787079?pnref=story
    Zadanie konkursowe: polski autor który mnie zaskoczył to Marek Stelar - doskonałe kryminały . a polska autorka to K.N.Haner - erotyki przypadkowo wpadła mi w ręce książka "Sny Morfeusza" i rozbudziła moje zamiłowanie do tego gatunku literatury. W jej książkach jest romantyzm, sex, czasem perwersja , oczywiście wątki interesujące , super się czyta .

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Edyta Chmura
    *Wybieram książkę: "Ławeczka pod bzem"
    E-mail: edyta.cha@wp.pl
    Banner: https://www.facebook.com/edyta.chmura.12/posts/735135343351339
    Zadanie konkursowe: Zaczytuję się w powieściach polskich autorów, więc mam dylemat, kogo wskazać, bo warto podać tu co najmniej 20 nazwisk ;) Ale przejdźmy do konkretów...Katarzyna Kołczewska, bo jej książki dają solidnego kopniaka tym wszystkim, którzy nie potrafią docenić dobra, jakie krąży wokół nich. Ja takiego wstrząsu od czasu do czasu potrzebuję, żeby już nie narzekać i nie ględzić, czego mi brakuje w życiu. Autorka porusza trudne tematy i potrafi wzbudzić mnóstwo emocji. Jej historie są na wskroś prawdziwe, bez upiększania i wymuszonych "happy endów". Potrafi doskonale ująć w słowa obserwowane relacje międzyludzkie oraz myśli, których sami boimy się wypowiedzieć głośno. Jednocześnie nie przytłacza prawdą! Każdy akapit jest w stu procentach dopracowany i przemyślany, nic nie dzieje się bez przyczyny. Bardzo cenię panią Kołczewską za mądrość, umiejętność przekazywania uczuć i wciągania w tok akcji, plastyczny język oraz to, że jej powieści zapadają w pamięć. Jeśli lubisz dramaty, to od razu sięgnij po "Kto jak nie ja?", a jeśli wolisz powieści obyczajowe o niezwykle wciągających splotach wydarzeń, ale mniej smutnym "przebiegu" to polecam "Idealne życie" :)


    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Gosia
    *Wybieram książkę: (można też podać później w mailu tytuł)
    E-mail: gosia.s012@gmail.com
    Banner https://plus.google.com/u/0/
    Zadanie konkursowe:
    Ja chciałabym Ci polecić twórczość Natalii Nowak-Lewandowskiej.
    Jak do tej pory nie ukazało się wiele jej książek, bo zaledwie dwie, ale nie liczy się ilość a jakość. Autorka w swoich książkach porusza bardzo trudne tematy, ale przedstawia je w bardzo realny sposób. Takie historie jakie miałam przyjemność przeczytać w książkach Pani Natalii dzieją się każdego dnia wokół nas. Nieświadomi niczego prowadzimy życie obok tragedii innych.
    Ja po przeczytaniu pierwszej książki "Pozorność" od razu wiedziałam, że autorka pisze w sposób, który pokocham, a jej kolejna książka "Głód miłości" jedynie utwierdziła mnie w tym przekonaniu. Zachęcam Cię do poznania twórczości Pani Natalii Nowak-Lewandowskiej, a jestem pewna że podobnie jak ja z niecierpliwością będziesz wyczekiwała na kolejne premiery!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania - dziękuję!
Postaram się odpowiadać na Wasze komentarze i odwiedzać Wasze blogi :)