sobota, 24 czerwca 2017

Kiermasz - sprzedam książki!

Hej!

W związku z zakończeniem pewnego etapu w moim życiu, rozpoczęciem nowego i nadchodzącymi zmianami jestem zmuszona zrobić małe porządki w biblioteczce. Części książek w życiu się nie pozbędę, i jeśli będzie trzeba będę je przewozić w kartonach z miejsca na miejsce. Są jednak takie, do których nie czuję się jakoś bardzo przywiązana i po dłuższym zastanowieniu i sto razy postawionym sobie pytaniem "ale na pewno będziesz w stanie się z nią rozstać?" postanowiłam poszukać im nowego domu. 

Do każdej ceny należy doliczyć koszt wysyłki (10,80 zł list polecony). Osobom zainteresowanym mogę podesłać więcej zdjęć. Jeśli ktoś jest chętny na którąś książkę, to proszę o wiadomość na e-mail: agat_a156@interia.pl 

Całkiem obcy człowiek 
Lato Eden 
stan idealny
12 zł / sztuka 

Księga wyzwań Dasha i Lily - widoczne ślady użytkowania
12 dni Świąt Dasha i Lily - stan idealny 
11 zł / sztuka 


Dziewczyna z Dzielnicy Cudów
Akuszer bogów
stan idealny
15 zł / sztuka
znalazły nowy dom :)

Podaruj mi miłość
stan idealny
15 zł 

Zawsze stanę przy tobie
stan idealny
10 zł 

Prawdodziejka
stan idealny
15 zł 

Pół wieku na czarno
stan idealny
12 zł 

Mówisz pomidor a ja na to: zamknij się!
widoczne ślady użytkowania
5 zł

Emma
The house

książki po angielsku 
widoczne ślady użytkowania, wydania kieszonkowe
3 zł / sztuka 
( w tym przypadku wysyłka około 7 zł) 

E-mail: agat_a156@interia.pl 

3 komentarze:

  1. Prawdodziejka to wiesz ja cem <3 :D
    Jak coś przed Twoim wyjazdem najwyżej jak się nie spotkamy to mi wyślesz <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, Księga to była i u mnie :) Te, co mnie by interesowały, to mam, ale możesz wrzucić na MM info :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajrzę tutaj w następnym tygodniu, już po wypłacie :D

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania - dziękuję!
Postaram się odpowiadać na Wasze komentarze i odwiedzać Wasze blogi :)