piątek, 10 sierpnia 2018

Kiermasz książkowy - sprzedam książki!

Nie chcę, ale muszę.. Ostatnio na moich półkach drastycznie kurczy się wolne miejsce i choć nienawidzę tego robić - muszę trochę "posprzątać" biblioteczkę. Zapraszam więc na kiermasz książek, może chociaż część z nich znajdzie nowy dom i wygodne miejsce na półce. Większość książek jest w stanie idealnym, jeśli są jakieś wady będzie to zaznaczone. Oczywiście mogę podesłać więcej zdjęć każdej z książek. Im więcej, tym taniej, a ceny mam nadzieję nie są wygórowane. Zresztą, zawsze się można dogadać ;) 

Koszt wysyłki:
list polecony 11 zł
list zwykły 5 zł
możliwy odbiór osobisty w Tarnowie 

Mogę się też wymienić, ale tylko na książki z poniższej listy:
Zapach wspomnień - Jan Moran
Naznaczona - Adelia Saunders
Córki - Adrienne Celt
Biegając boso - Amy Harmon 

12 zł

10 zł

10 zł

9 zł

12 zł 
(nie mam pojęcia dlaczego zrobiło odbicie lustrzane! :o ) 

10 zł 

9 zł 

9 zł 

9 zł 

7 zł
- wpisane komentarze ołówkiem na kilku stronach

6 zł 

5 zł

7 zł
- z tyłu zagięta okładka

4 zł
- widoczne ślady użytkowania, stan bardzo dobry

10 zł za 3
4 zł za sztukę
- widoczne ślady użytkowania, stan bardzo dobry

2 zł za sztukę
- książki po angielsku, widoczne ślady użytkowania, stan dobry




Jeśli ktoś jest którąś z książek zainteresowany, może zostawić w komentarzu e-mail a ja się odezwę, lub napisać do mnie na agat_a156@interia.pl



1 komentarz:

  1. Pomogłabym Ci oczyścić półki, ale sama walczę z tym samym, a na dodatek ostatnio w ogóle nie mam ochoty kupować nowych książek (może wizja tego że kiedyś na mnie spadną jak będę spać mnie wstrzymuje :D), więc korzystam ;) Ale jak nie zapomnę to wspomnę gdzieś u siebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania - dziękuję!
Postaram się odpowiadać na Wasze komentarze i odwiedzać Wasze blogi :)