środa, 1 czerwca 2016

¿Español? Sí, gracias

Dzisiaj mam dla Was coś nowego: opowiem troszkę o magazynie językowym dla fanów języka hiszpańskiego, a także dla tych, którzy chcą ten język podszlifować lub tak jak w moim przypadku - utrzymać z nim kontakt. 




¿Español? Sí, gracias to nie tylko magazyn językowy, ale też garść informacji o Hiszpanii i krajach hiszpańskojęzycznych. Magazyn to nie tylko teksty w języku hiszpańskim, nie "zapychacze', ale wartościowe teksty, z których możemy się dowiedzieć naprawdę ciekawych rzeczy. 

Króciutko o strukturze magazynu: 


Actualidad: czyli garść najświeższych informacji z krajów hiszpańskojęzycznych i całego świata
Opinión: czyli artykuły, felietony i inne teksty publicystyczne
Viajes: czyli podróże! co ciekawego możemy zobaczyć w krajach hiszpańskojęzycznych i dlaczego warto je odwiedzić? 
Cultura: czyli trochę o kulturze hiszpańskiej, o wydarzeniach społeczno-kulturalnych (mój ulubiony dział) 
Sociedad: trochę problematyki społecznej
Curiosidades: czyli ciekawostki, wszystko to co przyciąga uwagę, potrafi zainteresować i zaciekawić nie tylko tych którzy kochają Hiszpanię
Gastronomia: kuchnia hiszpańska i przepisy - coś dla kochających gotować, jeść, próbować nowych smaków
Practica y aprende: ćwiczenia, idiomy, gry i zabawy językowe - czyli żeby przyjemne połączyć z pożytecznym

Oprócz tego do każdego tekst, artykułu opracowany jest słowniczek, który jest bardzo przydatny szczególnie dla początkujących. Artykuły pisane są stosunkowo prostym językiem - po dwóch latach przerwy, kiedy w liceum skończyłam się uczyć a teraz przez dwa lata nie miałam praktycznie żadnej styczności z językiem wciąż potrafię zrozumieć to, co jest napisane, a jeśli brakuje mi jakichś słówek łatwo jest wywnioskować znaczenie z kontekstu, a nierzadko słówka które sprawiają mi problem pojawiają się w słowniczku. 
Magazyn ma bardzo ładną szatę graficzną, oprócz tekstów są fotografie, obrazki które dodatkowo przybliżają czytelnikowi klimat Hiszpanii. 

Polecam gorąco wszystkim, którzy są zainteresowani Hiszpanią, językiem hiszpańskim, hiszpańską kulturą, kuchnią, sztuką. Ja ten kraj uwielbiam i jednym z moich marzeń jest właśnie odwiedzenie Hiszpanii, a że jestem na tym punkcie naprawdę mocno zakręcona - chłonę wszystko! Magazyn ¿Español? Sí, gracias to dla mnie nie lada gratka, a jeśli ktoś jeszcze się waha czy warto w niego zainwestować - warto, nie wahajcie się!

Cena magazynu: 10,90 zł
Czy jest warty swojej ceny: Tak, zwłaszcza, że jest to kwartalnik więc cena jest naprawdę korzystna

Więcej informacji, gdzie kupić: http://espanol.edu.pl/

5 komentarzy:

  1. Ciekawa sprawa z takim magazynem! Ostatnio byłam w Hiszpanii i aż mam ochotę nauczyć się czegokolwiek po hiszpańsku, ale nie mam czasu przez wzgląd na studia japonistyczne. ^^''
    Pozdrawiam!
    Hon no Mushi

    OdpowiedzUsuń
  2. Uczę się Hiszpańskiego, więc to wydanie magazynu byłoby dla mnie idealne. To ciekawa forma nauki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym choć trochę znała hiszpański, byłaby to dla mnie niezła frajda ☺☺ muszę polecić ten magazyn koleżance :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie hiszpański, podobnie jak niemiecki, to czarna magia! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wreszcie sobie zamówić no :D

    Nominowałam cię do Colleen Hoover Book TAG <3
    https://coraciemnosci.blogspot.com/2016/06/colleen-hoover-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego działania - dziękuję!
Postaram się odpowiadać na Wasze komentarze i odwiedzać Wasze blogi :)